ჯანსაღი საკვები ჯანმრთელობის პირველი წამალია . იკვებეთ ჯანსაღად და გემრიელად. დღეს გავეცნოთ რამდენიმე ბოსტნეულის სასარგებლო თვისებებს.

stafilo_agrotekhnika_3999343443333302222793-mnj74eag56jhiq5zqmutk2zs9kbd8361jd938b10i4

 

 

 

 

 სტაფილო შეიცავს ვიტამინებს – A, B1, B2, C. E1, P, კალციუმს, იოდს, Na, რკინას, დიდი რაოდენობით კაროტინს. მიიღება დიეტების დროსაც. შეგიძლიათ მიირთვათ 2-3 ცალი საშუალო ზომის სტაფილო ორგანიზმის განწმენდისთვის. ის, ამავდროულად, ხელს უშლის ორგანიზმში სოკოს სპორების გამრავლებას. კაროტინი ბევრია მის სქელ ნაწილში, ე.ი. -ზედა ნაწილში, ქერქთან ახლოს. ბულიონში უმჯობესია ჩაემატოს ხარშვის დასრულებამდე, 10 წუთით ადრე.

d6030c0be27f

 

 

 

 

 

ხახვი შეიცავს C და B1 ვიტამინებს, ეთერზეთებს. ხელს უწყობს კუჭის წვენის გამოყოფას. ამიტომ მისი მიღება ცოცხალი სახით შეზღუდულია კუჭ-ნაწლავის მწვავე დაავადებისას. ანტისეპტიკური და ანთების საწინააღმდეგო მოქმედებისაა. კარგია ხველებისას თაფლთან ერთად. წითელი ხახვი სასარგებლოა  პროთრომბინის სამკურნალოდ.

warxali_beef_826243202234-mgshsbfcg9eqa4zp8q4w1op2pu1p7zz42pyiiuo4p8

 

 

 

 

ჭარხალი შეიცავს A და B ვიტამინებს და დიდი რაოდენობით შაქარს. მის მიღებას დიაბეტიან პაციენტებს არ ურჩევენ. კარგია ათეროსკლეროზის, მაღალი წნევის სამკურნალოდ. სასარგებლოა დაბალი გემოგლობის დროსაც. მისი ფოთლები კარგია გულის მუშაობისთვის. ასევე შარდმდენია.

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *